BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 7 augusti 2010

Imperiet

Hur fan kunde jag glömma imperiet?!
Lyssnade som tusan på dom för några år sedan..& sen dess har dom varit som bortglömda..jag skäms!!! Aja, av n ren händelse så har mitt hjärna nu öppnats för dess underbara stämmor..<3
Jag har hunnit med 1000 saker idag & efter de sitter jag nu vid datorn & väntar på att nått intressant ska hända :) läste att "natti" peyre hade skrivit nått liknande..Att hon hunnit med 1000 saker & att hon nu efter de skulle bli vaxad :P Vilka vad dom 1000 sakerna då?
Mina är så jävla tråkiga så dom är onödiga att ta upp men helt klart nödvändiga!
Imorgon åker jag till min älskling i Ulricehamn..Åh så mysigt vi ska ha!!!
Ska ändra bloggens utseende lite när jag har tid..den känns lite mesig?

KiZZ

0 kommentarer: