BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 15 augusti 2010

50 års feest!!!

I fredags fyllde min mamma 50 :) Gamla tanten..;) Så igår hade vi fest för henne här hemma, strax över 100 pers :O Men många pallade inte trycket & gick hem ganska tidigt! Själv höll jag igårng till halv 2 nångång..blev riktigt dålig.."Har jag verkligen druckit så mycket?"..nej de hade jag inte..visade sig att jag hade närmare 39 graders feber & en urinvägsinfektion..buhu..Så idag mår jag inte speciellt bra :(
Igår va de altså full rulle..gick upp vid 06.30 & åkte till farmor för att göra efterrrätterna till kvällen. De blev Pannacotta med smak av vanilj, kanel & vit cholklad & sen en hallonsås till de! Kanon blev den, men de va mycket jobb..tog hela dagen! Emma kom även förbi en sväng..jag skulle sätta in hennes hårförlängning! Supersnyggt blev de!!
Idag blir de iaf lugnt..ska nog ut på en ridtur med sara lite senare ikväll! Sen ska jag glo på nån film..blir besök på vårdcentralen imorgon..få penicelin.

KiZZ

0 kommentarer: