BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 16 augusti 2010

Annorlunda?

Vad är annorlunda egentligen..Har aldrig haft många riktiga vänner, jag har velat ha, men de har altid blivit fel. Jag har haft ett fåtal..ett fåtal som vet allt..när de spricker kommer allt ut..fast då ett överdrivet allt..Jag har försökt så hårt, att ändra mig..att sluta vara mig själv! Hon den där många kallade falsk..varför ska jag sluta vara henne? De är andra som inte kan göra skillnad på åsikter & skitsnack..andra accepterar inte annorlunda..jag är annorlunda..
Jag va 14 år när jag bestämt mig för att inte längre vara den jag är..jag gick i 2.5 år med en klump i magen..Han hämtade mig inte när jag behövde stöd, jag fick inte följa med på saker..han va inte stolt över mig..inte alls..istället kom helgerna där han inte fanns..dom helgerna suddades ut ur mitt minna förtillfället..jag lät mig utnyttjas, bli sviken, bli sårad..jag lät mina känslor vara onsynliga..Detta va 2.5 år där jag hörde "jag älskar dig" flera gånger i veckan samtidigt som någon annan hörde de av samma person..jag fick uppleva otrohet..Ett svart hål som fortfarande jagar mig..drar ner mig vissa dagar då inte uppmärksamheten räcker..
Pågrund av detta blev jag krävande..nån som behöver mycket..klumpen i magen & tårarna dyker upp för många små saker..en klump jag inte kan göra något åt..jag gråter ibland..de är 5 år sedan & jag gråter fortfarande..kände mig så jävla smutsig & lurad..
För några månader sedan dök allt upp igen..smutsig & lurad..igen! Hur ska jag kunna vara mig själv när jag blir sviken?! "Jag önskar att jag aldrig släppt in dig i mitt liv!", "Du äcklar mig", "Dampfitta"..Jag hatar er!!! Jag hatar er för att ni inte låter mig vara ifred!! Hjärspöken..spökar för mig pågrund av min osäkerhet..pågrund av min rädsla för att bli lämnad ensam igen..
Jag vill inte längre, jag orkar inte längre.. för din skull ska jag glömma, för din skull ska jag förlåta..du ska inte behöva stå ut med mina hjärnspöken eller min osäkerhet..mitt svarta hål är inte ditt att dras in i..
Jag tänker vara annorlunda för din skull, för din skull ska jag vara mig själv..men snälla..Få mig inte att känna mig osynlig <3

Emil..Du är min chans att glömma..& jag älskar dig för de & för så otroligt mycket mer!! <3

0 kommentarer: