BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 29 juli 2010

Regn regn..

Det har fan ösregnat nästan hela dagen..usch!!! har varit nere på Rättvik & haft "Free Time" utbildning, så nu kan jag äntligen börja komma igång med jobbet! Efter de tog jag mig en 20 minutare på solariet!
Har fixat mina räkningar idag..känner mig måttligt lurad, 2 år helt åt h-vete! Trodde inte det fanns männsikor i min omgivning som faktiskt njuter av att göra andra illa..men tydligen så finns de de, tur att dom rensas bort!! Tack för att du skickade upp räkningarna dumbass!? Aja, nu är det iaf fixat efter lite telefonsamtal, så nu, 2000 spänn fattigare kan jag slappna av igen!
Kollade igenom alla mina skor & de fick mig genast på bättre humör..de börjar hända grejer i min skosamling :) dock märkte jag att några behövde klackas om..menmen!
Saknar min Emil väldigt mycket..1 vecka & 3 dagar kvar tills jag får träffa min bejb igen..gosh, denna väntan :(
Nehepp..nu ska de bli gott med lite mat :)

KiZZ

0 kommentarer: