BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 2 maj 2010

Vilken helg :D:D

Har verkligen haft en super bra helg!! Blev toppen! Valborg tillbringades med min bror, massa av hans kompisar & Sara, Linus & massa fler..dock blev de lite förmycket på första festen vi var på, så vi åkte ner till Elias & Emma istället där stämningen va aldeles för låg :P Vi va iallafall hemma runt 01!
Gårdagen tillbringades i Falun med Sara, Linus & Erica! Linus fyllde 24 så det blev fest & slira till hans ära på Etage! Erica vild & galen på dansgolvet, Sara full som en kastrull, jag riktigt hungrig & Linus hade bråttom hem :P
Vaknade upp runt 10 tiden, gick & handlade frukost & sen tog vi bussen hem mot Rättvik! Hemma blev de grillat & rotfruktsgratäng, slapp framför tv'n & en riktigt go sockerkaka med svartvinbärssås & vanlijvisp! Ska cykla ner till Rättvik imorrn så jag förbränner lite av de jag stoppat i mig under helgen..usch..
Nu lockar sängen..

Gonatt!

0 kommentarer: