BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 6 maj 2010

Jag bleker håret!

Eller rättare sagt luggen..vill att de ska vara riktigt vitt! 4 gången nu..bleker 1 gång i veckan..förhoppningsvis är detta sista gången!
Idag har jag legat på latemanssidan..jag har legat framför tv'n nästan hela dagen..eller jag har fixat med mina naglar också eftersom mina dekorationer kom idag! Dom blev super snygga vill jag lova! Döskallar & små kristaller..Imorgon ska jag gå på marknaden med min älskade lillebror som kom hem idag! Ska bli så kul att göra nått själv med honom! Sen ska jag gå en sväng med bästavän!
Förhoppningsvis kommer resten av mina saker imorgon..måste ju ha mina linser till helgen!!! Annars försvinner ju hela grejen :/ hoppashoppas..
jag har faktiskt börjat landra & lugna mig över allt nu..har ju trots allt underbara vänner nere i Karlskrona som har lovat att ställa upp med boende, jag har ett jobb under sommaren & ordnar sig de inte till hösten så har jag världens finaste familj! En skön säng hemma hos mommy and daddy & världens bästa caroline<3 Varför skulle de inte lösa sig..? Är inte ett dugg rädd längre..ledsen är jag..men rädd? Hell no!!
Sinnessjukt va tid & tänk kan göra för psyket..Kom underfun med att jag aldrig varit ensam i hela mitt liv..singellivet har inte funnits i mitt liv knappt! Dags att ta sig i kragen & fatta att jag klarar mig aldeles utmärkt själv! Måste inse detta..för mitt eget bästa!
Nu ska jag duscha & sen har jag en mysig dejt med John Blund :)

Bye Bye!

0 kommentarer: