BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 4 maj 2010

Borlänge!!

Åkte med bästavän till Borlänge idag :) Köpte lösögonfransar, läppglans, bekini & en t-shirt!! Åt en god lunch på Tacobar & sen avslutade vi dagen med en fika på Waynes!
Resan hem va jag trött..att åka bil är som sömntabbleter för mig..jag kan inte hålla mig vaken, riktigt tråkigt sällskap är jag :P..vi åkte upp till näs för att byta bil..när vi väl bytt till carros lilla fisbil åkte vi en sväng på byn för att leta efter huvudpersonen vår planerade olycka..men de misslyckades så vi åkte mot Leksand ist!
Som vanligt kan man inte ha tråkigt med Caroline & jag tackar för en fantastisk dag!
Idag snöade de..usch va deprimerad jag blev när jag drog upp rullgardinen imorse..:/ Som tur är så ska de bli fint väder till helgen..är så mysigt att gå på marknaden när de är fint väder!
Imorgon blir det en cykeltur till Rättvik om vädret tillåter & där nere ska jag ta en 30 min på solariet!

By!

Miss you lite crazy..:'(

0 kommentarer: