BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 5 maj 2010

Trevlig dag med sol!

Gårdagens snö smälte bort idag..iallafall de mesta! Skönt!! Jag har tillbringat dagen med städning & tvättning..ni tror väl inte jag ligger på latsidan bara för att jag bor hemma igen?! Efter de åkte jag ner till rättvik för att möta upp Emma vid solariet, bruna & fina gick vi & satte oss i de fina vädret! Altid kul med lite nya personer i livet!
Kvällen tillbringades med en promenad med Bossman & efter de en god ostbricka & True Blood! Weard serie, men fan va bra den är! Nu vill jag att jävulskvinnan / porrdrottningen ska dö!!! Läskiga varelse..
Imorgon ska jag ut på en långprommis med Plus & hoppas att mina saker kommer med posten! Parfym, Linser & Nageldekorationer! Helgen bjuder på fet marknadsmat, fest & alkohol!
Har äntligen börjat landa i denna skiten..dock vill jag inget hellre än att allt ska vara som förut..men som det sägs..hoppet är de sista som lämnar..

Bye!

Don't you know you're the one who makes me smile..

0 kommentarer: