BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 16 maj 2010

Fredagen blev lugn iaf..

Som titeln säger..Fredagen var faktiskt riktigt tråkig :P Men Lördagen som egentligen skulle vara en trevlig filmkväll med emma blev ett "fjortiskaos" i Lerdal istället..herregud, mina 19 vintrar och 5 månader kändes plötsligt väldigt gammalt & jag kände hur illa det måste sett ut..:P Va det så alla kände när jag dök upp på fest hos dom äldre eller va de så dom äldre kände sig när dom tillbringade lördagskvällen hemma hos mig? Fuck..jag skäms nästan :D haha
Men de va iallafall kul att tillbringa lite tid med Emma :) Som var väldigt besviken på att hennes spionage in i "cencur" 's sovrum inte ledde till något avklätt..
Ikväll ska jag ta de lugt..planerar att förflytta mig mellan datorn & tv'n hela kvällen!
Nu ropar mamsen..dags för käk..!

Bye!


Är nog världens sexigaste låt någonsin!

0 kommentarer: