BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 12 juni 2010

Studentfirande!!

Igår tog bästa vän studenten..Jag kunde inte varit mer stolt!!
Blev en jätte mysig middag hemma hos carros föräldrar med hennes släkt, sen åkte vi in till Leksand för att göra samhället otrygt! Jävlar, va länge sen jag hade så kul!!
Mycket Rom & cola & en hel del shots! Efter de dansade vi vidare i regnet :)
Underbara älsade Caroline Bergström..<3
Imorgon åker jag ner till karlskrona igen..känns konstigt att åka tillbax..jag har ju inte varit där på 2 månader :S Men jag saknar mina vänner & alla ska få bamse kram av mig!!!
Såå kvällen kommer tillbringas genom att packa & städa..
Nu ska jag laga en av mina favvorit maträtter..Flygande Jakob med grekisksallad!!

KiZZ

You make me forget all about the past..

0 kommentarer: