BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 9 juni 2010

Dålig uppdatering, sorry!

Har inte funkat att skriva på några dagar..vet inte varför! Har kommit på 2 meningar varje gång jag försökt, så ne..lite blogg torka helt enkelt.
Helgen som va tillbringade jag på 50 årskalas för min pappas kusin Christer! Träffade min fd stödmamma & så där också :) Va jätte trevligt att prata gamla minen & dricka vin!
Söndagen blev lugn, satt ute i solstolen nästan hela dagen, tog mig ett fotbad & fixade i ordning fötterna :) Eftersom jag tycker fötter är äckliga & fula så ska man minsann sköta dom så att dom blir så fina som möjligt! Usch för omålade tånaglar & hälsprickor!! :P
I måndags åkte jag & mamma till falun, Bossman hade tid hos veterinären så jag & mamma passade på att shoppa & umgås med Kicki (fd stödmamma) när vi ändå va där :)
Igår va vi till Mora & köpte möbler för sammandlagda 17500 lappar..billigt om man tänker på hur mycket vi köpte. Soffa, Soffbord, Köksbord med 6 stolar, Lampa & en matta..! Så nu väntar vi bara på soffan, annars så är mina pärons hus som nytt!

Nu ska jag snart ut & gå med hundarna & lillebror :)

KiZZ

0 kommentarer: