BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 1 juni 2010

Sommaren har kommit till hjärtat av dalarna!

Jag har legat ute & solat varje dag i 3 dagar nu..börjar bli riktigt fint kanelbrun! Känner mig super fräsch!
Ikväll ska vi grilla, pappa kommer hem från en helg i Norge!
Har dock sovit jätte dåligt inatt pågrund av att pappa bara var som försvunnen?! Jag va jätte nära att ringa polisen i morse..:S
Vi trodde att han skulle komma hem igår kväll & vi hade inte hört nått ifrån honom sen i Lördags kväll och han svarar inte på din mob..klart man blir jävligt orolig eller hur? Vaknade vid 06 imorse av att mamma kom in i mitt rum & pratade med chefen på deras jobb..han trodde också att pappa skulle komma hem idag..så alla blev jätte oroliga. Vid 7 tiden kommer äntligen de efterläntade samtalet..pappa mår bra <3
Det hade blivit ett jätte stort missförstånd..han skulle inte komma hem förens ikväll, han bad så jätte mycket om ursäkt för att han inte hade hört av sig!
Jag ska ge honom en jätte stor kram & en puss på kinden när han kommer hem..har aldrig varit så orolig i hela mitt liv!!
Ska börja med maten nu..
Vi hörs!

KiZZ

0 kommentarer: