BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 30 juni 2010

Dalkulla igen!!

Då var man hemflyttad till Rightbay (rättvik) igen..Känns skönt men samtidigt så fruktansvärt tråkit..jag kommer sakna alla underbara vänner jag har där nere & jag kommer sakna den friska havsluften..
Det blev sånt sjukt avslut på allt..vill egentligen skriva ner alla mina kännslor..skita i om det sårar nån..men detta är ett avslutat kapitell nu..orkar inte tänka på skiten mer, jag kan hålla huvudet högt & de är jag glad över.
Har iaf bott hos min vän Karin & hennes sambo Björn i lite över en vecka..vet inte vad jag hade tagit mig till utan dom två + alla andra som ställt upp!
Jag känner mig blåst & dum när jag tänker tillbaka på allt..hur jag intalat mig själv att allt varit mitt fel..tack till alla som fått mig på andra tankar & sett samma saker som jag gjort..
På fredag kommer min bejb & hälsar på..en heeeel vecka <3 Kommer bli så mysigt!!
Imorgon ska jag städa & fixa här hemma..mitt rum ska väl ändå se ut som mitt rum nu när jag flyttat hem!!
Tack som fan för allt!! <3
& till dig kan jag bara säga..synd att de blev som de blev..meen hoppas du borstade tänderna riiiiktigt länge, att morgon oboyen smakade gött & att avloppet & du får riktigt trevligt tillsammans..jag ler varje gång jag tänker på de :D Pay Back Is A Bitch..

KiZZ

0 kommentarer: